THY, Atatürk’ün doğum gününü Selanik’e uçuş numarası yaptı


THY, 1881'i Selanik’e uçuş numarası yaptı

Türk Hava Yolları , büyük önder Atatürk’ün doğum yeri olan Selanik’e bugün başlatacağı ilk uçuşunda, Atatürk’ün doğum tarihi olan “1881” sefer sayısını kullanacak.THY’nin İstanbul-Selanik  uçuşları, bugün Yönetim Kurulu Başkanı , Yönetim üyeleri ve basın mensuplarının da katılacağı ilk uçuş saat 10.00’da Atatürk Havalimanı’ndan başlayacak. 

 Bundan sonra İstanbul’dan Selanik’e yapılacak uçuşlar “TK-1881” sefer sayısı ile yapılacak. THY’nin İstanbul-Selanik seferleri Pazartesi, Çarşamba, Cuma ve Pazar günleri olmak üzere haftada karşılıklı 4 sefer olarak gerçekleştirilecek.Bu arada, THY Yönetim Kurulu Başkanı Hamdi Topçu, THY’nin dünya çapındaki bir uçuş okulunu Aydın Çıldır Havaalanı çevresine kuracaklarını söyledi. Topçu, THY Başkan Vekili Cemal Şanlı, Uçuş İşletmeden Sorumlu Başpilot ve Genel Müdür Yardımcısı Asaf Bora ile Aydın Jandarma Filo Komutanlığı bünyesindeki Çıldır Havaalanı’na, THY’ye ait eğitim uçağıyla geldi. Aydın Valisi Hüseyin Avni Coş, Aydın Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu ve sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri tarafından karşılanan Topçu, THY Uçuş Akademisi’nin kurulması aşamasında aradıkları yerlerden biri olan Çıldır Havaalanı’nı incelemek istediklerini belirtti.
Topçu, Çıldır Havaalanı’nın hem meteorolojik şartlar, hem de konum itibariyle eğitime uygun bir alan olduğunu söyledi. “İnşallah THY’nin dünya çapındaki bir uçuş okulunu Aydın Çıldır Havaalanı çevresine kuracağız” diyen Topçu, okulda 18 uçakla eğitim vereceklerini ve yılda 200 pilot yetiştirmeyi hedeflediklerini belirtti. 

Powered by ONUR BENGİP