Özerklik Sözü Verdi (Chp Artık Atatürk'ün Bıraktığı Parti Değil)

Kılıçdaroğlu Hakkari'de ''yerel yönetimlere özerklik vereceğiz'' dedi.Ama hala anlayamayanlar için biz anlatalım neymiş bu özerklik:

1. Siyasi boyut: Tabandan özerk ve meclis biçiminde örgütlenir, üstte toplum kongresinde temsilini bulur. Türkiye parlamentosuna temsilci gönderir. Farklı kimlikler kendi sembollerini kullanır.Yani isterse Türk bayrağını tamamen kaldırır,heryerde sözde kürdistan ve pkk bayrakları kullanabilir.

2. Hukuki boyut: Kürtlerin Türkiye Cumhuriyeti sınırları içerisinde halk olarak temel hak ve özgürlüklerinin güvence altına alınması Demokratik Özerklik statüsüyle sağlanır. Anayasa buna göre düzenlenir.

3. Özsavunma boyutu: Varlığını korumanın olmazsa olmazıdır. Askeri tekel olarak değil, toplumun iç ve dış güvenlik ihtiyaçlarına göre demokratik organların denetimi altında oluşur.Yani kendi ordusunu kurabilir.

4. Kültürel boyut: Demokratik Özerk Kürdistan'da resmi dil Kürtçe ve Türkçe olur. Bölge'deki diğer dillerin kullanımı yasal güvenceye kavuşturulur. Hizmet dili Kürtçe yapılır, yer isimleri iade edilir.

5. Diplomasi boyutu: Devletsiz halklar, demokrasi ve özgürlük mücadelesi veren halklar, gruplar ve topluluklarla karşılıklı dayanışma ve güven esaslarına göre yürütülür. Diasporadakilerin hakları gözetilir.

6.Sınır Boyutu: Kendi sınırlarını belirleyip Türkiye'nin toprak bütünlüğünü bozar,kendi sınırlarını çizer ve kendini ayrı bir devlet olarak ilan eder.(Osmanlı zamanındaki parçalanmanın aynısı)

Yani anlıycağınız, Akp'nin sayesinde oluşan bu olayları CHP de destekleyerek bir üst duruma getirmeye yani ülkemizi bölmeye çalışıyorlar.
Ama bilinmeyen şu : Milletimiz bu kadarmı duyarsız hale geldi, Vatan toprakları işgal edilirken (2004'de 2 adamız yunanlılar tarafından işgal edildi) Vatanımızı bölüceklerini televizyonlara çıkıp haykırırken (AKP ve CHP 'nin Özerklik sözleri) sessiz kalan millet nedir ? Türk milleti bumudur ?

Toprağını, vatanını, bayrağını namus şeref olarak gören millet nerde ? Yoksa modalaştırılan şerefsizliğe uymayamı başladılar ?
 Yıllarca şehitler veren, onlarca savaşta binlerce şehit vererek koruduğumuz topraklarımızı vatanımızı bölmelerine , işgal etmelerine izin verecek kadar acizmi oldular ? Ve bunları yapan adamlar , cebine 3-5 kuruş para girdi diye destekleyecek kadar haysiyetsizmi oldular ? Bilsinlerki bu vatana ihanettir.

Eğerki sen cebine para giriyor diye, kömür vs. dağıtıyorlar diye sen vatan topraklarını işgal edilmesine müsade edersen... En adi şerefsizsin...

Benim elimden ne gelir , ben yapmıyorum ama destekliyorum gibi düşünceler sadece acizliktir. Örneğin : Bir gün Nemrut, İbrahim aleyhisselamı ateşe atmaya karar verir. O kadar büyük bir ateş yakar ki bu sefer kendisi ateşe yaklaşamaz. Bir mübarek zat, bakmış bir karınca ağzına su alıyor, uzaktan getiriyor ateşi söndürmek için. Fakat yaklaşamıyor, yakın bir yere bırakıyor. Evliya zat sormuş:
- Ne yapıyorsun sen?
Karınca, demiş ki:
- Sorma, Allah'ın Peygamberini yakacaklar. Ateşi söndürmeye çalışıyorum.

O zat sormuş:
- Senin bu küçük cüssenle taşıdığın bir damla su ile bu koca ateş söner mi?
- Ben de biliyorum sönmeyeceğini, ben safımı belli ediyorum.Cenab-ı Allah herkese gücüne göre hesap sorar. Benim gücüm bu kadar demiş.

Anlayacağın sende kendi safını belli edersin sadece, ya şerefsizlerin yanında olursun.... Yada şerefinle vatanını korursun. Benim 1 oyumla ne olucak demeyeceksin. Safını belli edeceksin,.
 Bu dünyanı yoksulluğunu bahane edip haksızlık etme , unutmaki bu dünyadaki açlık yoksulluk değil , asıl önemli olan öbür dünyada ne kadar zengin ne kadar yoksul olduğun. Orda kimse sana yardım edemez, bu dünyada 3-5 cebime girsin yoksulluktan kurtulıyım diye vatan namusunu kirletirsen.Öbür tarafta yaptıgın haksızlığın yoksulluğunu sonsuza kadar çekersin.

Bu yazıyı okuyan arkadaşlar, ben Eskiden MHPliydim MHPnin durumu iyi değil Alparslan TÜRKEŞ'in partisi değil artık milliyetçilikle alakası kalmamış. Tıpkı CHP'nin Atatürk'ün kurduğu durumda olmadığı gibi. CHPyi destekliyordum son 8-9 aydır, fakat seçim propagandalarını gordukten sonra çizgisinden saptıgını gördüm.. diyeceğim şudur takım tutar gibi parti desteklemeyin, Hak neyse Vatanın yararına olan kimse hangi partiyse onu destekleyin. Benim şuanda desteklediğim parti HEPAR / Hak Ve Eşitlik Partisi , desteklememin sebebide ; Türkiye'deki tek bölünmezliği savunan parti olması , milli değerleri bilen ve millet vekili olarak geçinenleri ülkeyi nasıl soyduklarını açıkca söyleyen tek parti , gerçekten milliyetçi ve Efsane bir komutandır kendisi Osman PAMUKOĞLU (Hepar G.Başkanı) internette birçok videosunu izleyebilirsiniz, Avrupa konseyide bu partinin kapatılmasını istemiştir bilginize.

Powered by ONUR BENGİP