bX-xxxx Errors bX-shw6kj Hatası, bX- Hataları, bX-59cppw,bX-ggpps Hatası vs. Çözümü

Öncelikle hoşgeldiniz arkadaşlar,Biliyorum çok endişelisiniz şuanda ''çözümü bulabilicekmiyim'' acaba diye, Sevinebilirsiniz çözümü burda (:
Bu problemin (hataların) Google blogda yardımda,forumlarında veya internet üzerinde hiç çözümü yoktur, bizzat başıma geldiği için biliyorum 3-4 saatlik bi araştırma yaptım ve elimde kalan birşey yoktu (: bu yazıyıda bu yüzden hazırladım zaten hiç bi yerde olmadığı çözüm olmadığı için.

Şimdi gelelim çözümümüze,
ilk olarak
bX-uwkzct
Hata kodumuz bu diyelim bizim blogumuza girmemizi engelliyor(Bütün kodları tek tek yazmıyorum örnek olarak onu yazdım) ve şu şekilde görünüyor;

İstediğiniz kadar kapatıp açın başka tarayıcılardan deneyin sonuç degişmiycektir, bu hatanın çözümü;
  •  Öncelikle blogumuza 2. bir tarayıcıyla giriyoruz aynı anda (Firefox kullanıyosak Bi tanede İnternet Exprolerdan açmak gibi) O orda açık kalıcak şimdi dönünün esas tarayıcınıza.
  •  Sonra esas normalde kullandığımız tarayıcımızdan blogumuzun hata sayfası açıkken,(Firefox için) Araçlar -» Seçenekler -» Gizlilik -» Çerezleri Silin (Tüm Çerezleri Sil) Bunu yaptıktan sonra.(emin olmak için bir kaç kere yapabilirsiniz garanti olsun)
  • Yine Araçlar -» Seçenekler -» Gelişmiş ''Çevrim dışı depolama'' 50 mb yazan yeri bulun ve ''Şimdi Temizle'' ye tıklayarak temizleyin.(aynı bir önceki gibi 1-2 kere tekrarlayın garantı olsun)
  • Şimdiii geldik en önemli noktaya... Kapatın tarayıcılarınızı firefox'u açın ve blogunuza giriş yapın (:

Bu şekilde 6 arkadaşımı kurtardım,umarım sizide kurtarmışımdır.
Eğer sorununuz devam ediyorsa, 'hata kodunuz' hatayı ne yaparken aldığınızı ve blog adresinizi yazarsanız özel olarak ilgilenicem.
Yardımcı olabildiğim arkadaşlarımda bir yorumu çok görmesinler.
Saygılar iyi bloglamalar.

Powered by ONUR BENGİP